Glimlach doet wonderen

Dan staat opeens de postbode voor je deur met een enorme doos. Ik wist al van wie hij was. Enige dagen geleden kreeg ik een berichtje van mijn schoonzus dat ze onze kleine man had opgegeven bij Stichting een glimlach doet wonderen. Een stichting die zieke kindjes helpt door ze met een leuk cadeau even uit het ziektebeeld te halen. Ik werd even later zelf benadert door de voorzitter van de stichting en vond het zo bijzonder dat zij niet alleen onze kleine man maar ook de andere kinderen wilde verrassen met een cadeau. Ik was sprakeloos en voelde me bijna bezwaard zo speciaal. En vandaag nog meer. Niet 1 maar zelfs 2 cadeautjes voor elk kind zaten in de doos. En een super lief kaartje. Bij het uitpakken zag onze kleine man gelijk iets wat hij erg leuk vond 'de toet toet auto set" en ritste die snel weg om er vervolgens snel mee te gaan spelen. Heerlijk om te zien hoe gelukkig ze zijn en hoe blij. En wat een geweldige verrassing. Mijn dank is groot. #stichtingeenglimlachdoetwonderen.nl








Reacties

  1. Wauw, wat goed. Ik wist helemaal niet dat dit bestond. Goed om te weten dat je kinderen kunt opgeven. Ik zal eens goed om me heen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Nierziekte - Nefrotisch Syndroom

Laatste opties

Voor de camera en in de krant